Advertisement

IT'S GIVEAWAY TIME (again) 🎁✨

IT'S GIVEAWAY TIME (again) 🎁✨ ▪️ ◾◼️⬛ OPEN MIJ ⬛◼️◾▪️

Jaaaa ik mag weer iets weggeven! Deze keer twee pakketten voor de Sims 4 Moschino Accessoires. Eentje hier op YouTube, en de andere ga ik weggeven tijden mijn livestream op Twitch.

Dank aan SimGuruFrost in het bijzonder voor het mogelijk maken van deze giveaway!

Meedoen? Zorg dat je:
- Geabonneerd bent op m'n YouTube kanaal
- De video leuk vindt
- Een reactie achterlaat met wat jij zou doen met dit pakket

En als je het hebt:
- Me volgt op Twitch;
- Me volgt op Instagram
- Me volgt op Twitter

De deadline is 25 augustus 23:59!
Like de video als je hem leuk vond en abonneer natuurlijk om geen enkele nieuwe video te missen! Maar dat spreekt voor zich natuurlijk πŸ˜‰.

▪️ ◾Download mijn creaties hier◾ ▪️


▪️ ◾ Galerie ID = TheSassyJessie ◾ ▪️

▪️ ◾Volg je me al? ◾ ▪️
♡ ♡
♡ ♡
♡ ♡
♡ ♡
♡ ♡

▪️ ◾ Muziek ◾ ▪️
♪ Phunky by STEAM PHUNK

♪ Creative Commons — Attribution 3.0 Unported— CC BY 3.0


♪ Brandenburg Concerto No4-1 BWV1049 - Classical Whimsical by Kevin MacLeod

♪ Creative Commons — Attribution 4.0


#Tessellate #Sims4Moschino #Giveaway

Sims 4,Sims,Tessellate,TheSassyJessie,speedbuild,speed,build,bouwen,inrichten,uitbreiding,accessoires,game pack,huis,modern,traditioneel,villa,nieuw,lets,play,spelen,eiland,leven,jaargetijden,word beroemd,aan het werk,beleef het samen,stedelijk leven,game,pack,expansion,jessie,gratis,overzicht,overview,recensie,commentaar,q&a,catfish,challenge,uitdaging,wedstrijd,BokadoSims,giveaway,moschino,stuff,weggeven,twitch,livestream,winnen,winactie,

Post a Comment

0 Comments