Advertisement

Wat is The Best budget BRONZER???? | JessieMaya

Wat is The Best budget BRONZER???? | JessieMaya In deze video ga ik naar de kruidvat. Koop alle bronzers die ze hebbben! En test ze... :)



All inquiries: max@therongagency.com

INSTAGRAM

Follow me on twitter!

Add me on snapchat!
@jessiemayaa
Like me on facebook!


Haai, Ik ben Jessie Bosch, ben 22 jaar oud en woon in Arnhem. Mijn YouTube kanaal staat in het thema van Make-up. Ik ben een echte make-up JUNK! Alles wat shimmered en een mooie verpakking heeft MOET ik hebben haha… Als je niet van veel, extra en overdreven houd ben ik niet de YouTuber voor jou haha.

jessiemaya,jessie,maya,bosch,make-up,makeup,artist,beautygloss,nyx,dutch,nederland,girl,woman,vrouw,jeffree,star,update,first,impression,essence,bronzer,bronze,rimmel,catrice,mua,

Post a Comment

0 Comments