Advertisement

KALIPLI VİNTAGE ELBİSE #vintageelbise #elbisenasıldikilir #klosetek |includes subtitles|

KALIPLI VİNTAGE ELBİSE #vintageelbise #elbisenasıldikilir #klosetek |includes subtitles| This video contains English subtitles.

Merhaba,

Bu içerikte sizler için kalıbını da vereceğim harika bir vintage elbise dikimi göstereceğim.
Kalıbına İNSTAGRAM ADRESİM : 'esin.kocakus' ulaşabilirsiniz.


Öneri ve yorumlarınız benim için önemli. Bekliyorum.

Keyifli seyirler.

Daha Önceki Videolarıma Aşağıdaki Linklerden Ulaşabilirsiniz.

Overlok Makinası Olmayanlar İçin Temiz Dikiş Yapımı (Basit İngiliz Dikişi )- Bilgi İçerir !!!


DİKİŞE NASIL BAŞLADIM


ÜÇ AŞAMADA HURÇ DİKİMİ(açıklamalı hurç dikimi)


KUMAŞ ALIŞVERİŞİMİ ve MALZEME ALIŞVERİŞİMİ NERELERDEN YAPIYORUM


NELER DİKTİM


A KESİM ETEK KALIBI "A Model" (TEKNİK ÇİZİM)


DÜZ DAR ETEK KALIBI(Teknik Çizim)


PRATİK PİJAMA KALIBI ÇIKARMA [PRACTİCAL PATTERN]


PRATİK PİJAMA DİKİMİ


BEZ ÇANTA NASIL DİKİLİR (ham bez)


PRATİK TAYT KALIBI ÇIKARMA(kolay kalıp çıkarma)


ÇEYİZLİK HURÇ DİKİMİ(hurç ölçüsü nasıl ayarlanır)


TÜTÜ ETEK YAPIMI


PENYE BEBEK BERESİ YAPIMI


Lohusa Terliği ve Tacı Süslemesi


ÇEYİZLİK ZARF BOHÇA YAPIMI


ÇEYİZLİK ZARF BOHÇA YAPIMI


PRATİK A MODEL ETEK KALIBI VE DİKİMİ(çan etek)


ÇEYİZLİK TERLİK TORBASI


TAYT NASIL DİKİLİR


İZMİRDEN SANDIK SANDIK KUMAŞ ALDIM(ilk vlog)


BASİT PENYE BLUZ DİKİMİ


GAZİANTEP - 1 LEZZET DURAKLARI


10 Liraya Elbise DİKTİM!!! (Yarım Daire Kuyruklu Etek)


ANNEM için 6 Parçalı Etek Diktim!!!


GELİNLİĞİMLE İLGİLİ TÜM MERAK ETTİKLERİNİZ !


GEZ DÜNYAYI GÖR KONYAYI!


En Basit Haliyle PAT YAPIMI !!! (Yeni Başlayanlar İçin)


DİKİŞİN OLMAZSA OLMAZLARI Cetveller-Ayaklar-Makaslar !!!


ATIK KUMAŞTAN İĞNEDANLIK YAPTIM


Overlok Makinası Olmayanlar İçin Temiz Dikiş Yapımı (Basit İngiliz Dikişi )- Bilgi İçerir !!!


140 LİRALIK PAREOYU 5 LİRAYA DİKTİM !!!


Büzgü Yapımı ve Çeşitleri - BİLGİ İÇERİR !!!


Yırtık Kotu Onarma-Tadilat/ Bilgi İçerir !!!


Basit Şifon Elbise !!!


Bir Değişim Hikayesi...(Custom Clothing)


KIYAFET YENİLEME |PAÇA PÜSKÜLÜ VE TÜLBENT APLİKE ÇALIŞMASI NASIL YAPILIR |


ANNELER GÜNÜNE KENDİME REGLAN KOL ELBİSE DİKTİM !!! | şifon kumaş |


BİR DEĞİŞİM HİKAYESİ OTO KOLTUĞU YENİLEDİM |OTO MİNDERİ DİKİMİ|


PRATİK KALIP ÇIKARAMAYAN KALMASIN | PRATİK KALIBIN TÜM PÜF NOKTALARI | ALT BEDEN


Pratik Kalıp Çıkaramayan Kalmasın |Üst Beden|


ŞİLE BEZİNDEN 10 LİRAYA ELBİSE DİKTİM !!!

DİKİŞ,MODA,PRATİK,KOLAY,BASİT,DİKİM,KALIP,TASARIM,GEZİ,YEMEK,SOHBET,MUHABBET,EL,BECERİSİ,#esinkocakuş,#esınkocakus,#damatbohcası,#damatbihcasi,#aslıafşaroğlu,#merveözkaynak,#howdoyou,#sew,#sewing,#sewinglearning,#how to sew,#how to dress,सिलाई,कैसे पोशाक सिलाई करने के लिए,Хувцасыг яаж оёх вэ,如何縫衣服,怎么缝衣服,ドレスを縫う方法,

Post a Comment

0 Comments