Advertisement

Fish Tacos! EPIC HANDHELD B-ROLL | Inspired by Daniel Schiffer | Ett Gott Land

Fish Tacos! EPIC HANDHELD B-ROLL | Inspired by Daniel Schiffer | Ett Gott Land Ett Gott Land är en matkanal där du följer vinnaren av Sveriges mästerkock 2019; Gabriel Jonsson! Här hittar du receptvideos, gäster i köket, besök hos producenter, utmaningar, jakt med mera.

I detta avsnitt visar jag hur min nordiska Fish Tacos ska göras 🌮 Videon är inspirerad av Daniel Schiffer 😁

Recept på detta hittar du på min blogg:



Prenumerera på kanalen:


​​
_______________________

Köp min bok "Från Skog Till Bord":

_______________________

Är det någon speciell rätt du vill jag ska laga? Eller en gäst ni vill se i programmet? Kommentera nedan!

sverigesmästerkock,gabrieljonsson,matlagning,mat,vilt,matprogram,mästerkock,matresa,ettgottland,mästerkocken,lagamat,laga,gott,recept,receptvideos,jakt,gottland,taco,tacos,fishtaco,fishtacos,sverigesmästerkock2020,Danielschiffer,Sofiahenriksson,Tortilla,

Post a Comment

0 Comments