Advertisement

Edzio X TMK aka Piekielny - 'mówiłaś, że mnie kochasz' (BraKe Blend)

Edzio X TMK aka Piekielny - 'mówiłaś, że mnie kochasz' (BraKe Blend) BraKe na iisnagram:

#Edzio #Lovesong #TMK #Piekielny #Miłość #Sadsong #BraKe #Blend

music prod. LuxrayBeats
movie: #13reasonswhy

tekst:

1 zwrotka: TMK aka Piekielny:

Mam problem… generalnie mam ich sporo
Bo od dawna „żyć spokojnie” to oksymoron
W kraju gdzie rozwiązać je ciężej niż supeł
Wiem, nie zmienię nic, kurwa… super
Zdrowie mi siada, to trochę śmieszne
Jak myślę ile lat powinienem mieć przed sobą jeszcze
I chyba mam to w dupie
Nie chcę hajsu, zdrowia i tak nie kupię
I coraz częściej widzę strach stojąc przed lustrem
Skaczę za marzeniami i spadam w pustkę
Podobno jestem twardy jak skała
Podobno… Podobno taka jedna mnie kochała
Nie chcę już ślepo wierzyć i ślepo ufać
Uczę się jak przeżyć i co zrobić by nie upaść
Nigdy nie chciałem ci mówić o tym, że tracę nadzieję
Na lepsze jutro, co teraz ze mnie za facet ?

2 zwrotka: Edzio

Mówiłaś mi po pierwsze szczerość - bez niej nic nie wyjdzie
Mimo to wiem, że niektóre sprawy lepiej przemilczeć
Czasem wolałem być cicho, gdy widziałem ciebie znów
I nie mówić nic, lecz ty rozumiałaś mnie bez słów
Tak wiele chcę powiedzieć, ale czuję się jak frustrat
Strach przed Twoją reakcją knebluje mi usta
Nie myślałem, że ten moment będzie trudny tak
W głowie natłok myśli, ale znowu słów mi brak
Gdy tak patrzysz nie mogę ze słów nic wyrzeźbić
Moich strun głosowych nie ruszyłby nawet Jimi Hendrix
Tyle pytań chcę ci zadać, które mi w głowie siedzą
Ale zbyt boję się, że zadasz mi ból odpowiedzią
Czasem mam ochotę tu zacząć wszystko od nowa
Zamiast wymieniać spojrzenia zacząć wymieniać słowa
Choć jedyny wyraz tu to wyraz zwątpienia na twarzach
To czuję tęsknotę, gdy znów sobie Ciebie wyobrażam

hip ho,rap,smutek,depresja,pozwol,szusty,gdybys nie,stniała,taco,hemingway,quebonafide,zeus,planet anm,lil peep,xxxtentacion,jej juz nie ma,bonson,skor,koniec,skarbie,milosc,kocham,tesknie,bardzo boli,samotnosc,samobojstwo,chada,peja,raca,kartky,nie odchodz,adm,małpa,nie mam sił,majo,moja,zona,bisz,planbe,na doła,jesien,zima,w sercu,serce,huczuhucz,13 reasons why,hannah,clye,

Post a Comment

0 Comments